מרצה: שלום קופלמן

מאפיינים של שירות:

  • לא ניתן להמחשה Intangibility
  • מתכלה - Perishability
  • לא ניתן באופן אחיד - Heterogeneity
  • ניתן בו-זמניות - Simultaneity
  • דורש הזדהות עם הלקוח - Empathy           
     

כולנו שומעים רבות על חווית הלקוח אבל מהי חווית הלקוח?

אנו חווים חוויה שירות כאשר הספק יוצא מגדרו כדי לספק את מבוקשינו באופן ובאופן מפתיע ושלא ציפינו לו. לדוגמה:

  1. עונים לנו לטלפון באופן מידי בלי שנספיק לשמוע את הסיסמא: "אנחנו פה בשבילך" אפילו פעם אחת.
  2. חנות לכלי בית מפצה את מי שלא היה לקוח.
  3. חברת הנדסה ופרויקטים מפתיעה את מנהלת נמל חיפה.
  4. British airways: המהפכה של קינג ומרשל: עובדי קו המבצעים תפקידים במגע עם הלקוחות מוסמכים לפצות לקוחות על ליקויים (וכמוה מספר חברות אחרות).

טרם נתקלתי בחברה ישראלית העושה זאת. האם מישהו מכיר?