הגדרת חשבון Office 365 במכשירים ניידים

על מנת להגדיר את חשבון הדוא"ל של המכללה במכשירים ניידים (עבור מרצים מן המניין ועובדים מנהליים, עבור מרצים מן החוץ, יש להגדיר חשבון Google Apps Sce). לתשומת לבכם, עקב גרסאות שונות של מערכות הפעלה בין היצרנים והמכשירים השונים, חלק מהתפריטים עלולים להיות קצת שונים אך הסבר כללי זה אמור לתת מענה באופן כללי.

ראשית, יש להיכנס ל"הגדרות" ולבחור ב"חשבונות" ולאחר מכן "הוסף חשבון":

במסך הבא יש לבחור ב Exchange ActiveSync:

מקלידים את פרטי הכניסה למכללה- כתובת דוא"ל מלאה וסיסמא ולאחר מכן "הבא":

בשלב הבא יש לאשר לשרת לנהל אבטחה מרחוק:

לאחר מכן יש לאשר את ההודעה הבאה על מנת לאפשר לשירותי הדוא"ל לעבוד כשורה:

כעת התיבה מוגדרת באפליקציית ברירת המחדל של המכשיר.