על מנת להבטיח המשך פעילות המכללה כסדרה גם בזמני חירום, נדרשים לעתים אנשי הסגל המנהלי להתחבר למערכות המידע במכללה מהבית.
תחילה, יש צורך בקבלת אישור מראש המחלקה למשאבי אנוש.

לאחר קבלת האישור יהיה ניתן להתחבר.

שלב 1

היכנסו לכתובת הבאה (עדיפות באמצעות דפדפן Google Chrome): https://rds.sce.ac.il
במסך שיפתח יש להקליד את שם המשתמש, שימו לב יש להקליד תחילה " mgt\" ואז את שם המשתמש.

 

שלב 2

הקלידו את סיסמת הכניסה האישית שלכם למחשב\פורטל ולאחר מכן Next.

 

נמתין עד קבלת הקוד לסלולרי (מסרון). נקליד אותו במקום המתאים ואז שוב נלחץ על Next. במידה ולא התקבל מסרון ניתן ללחוץ על Resend.

 

שלב 3

הקלידו שוב את שם המשתמש והסיסמה ולאחר מכן Sign In.

 

שלב 4

כעת המסך שיפתח מתחת לWork Resources יופיע סמל של מחשב עליו יש להקליק פעמיים על מנת להיכנס למערכת. במידה ולא מופיע סמל כזה, ישנה בעיה של הרשאה