ייעול העבודה והתקשורת בין העובדים

באחד המוסכים הגדולים באשדוד, הבעלים היה מעוניין לייעל את העבודה של עובדי השירות השונים ובכך לשפר את השירות ללקוחות. היעדים היו קיצורי זמן ההמתנה ועמידה בזמני הטיפול שהוגדרו ונאמרו ללקוח. היות שהפעילויות במוסך מאופיינות בריבוי סוגי הטיפולים, ריבוי בעלי התפקידים (מנהל יועצי השירות, יועצי השירות ומנהלים האגפים), ובכמות מוגבלת של משאבים (כגון שטחי עבודה וכלי עבודה לטיפול בכלי הרכב), במרכז השמישות יישמו בפרויקט הזה עיצוב שתומך ברמות הפשטה שונות (Levels of Abstraction - LoA) על מנת להוריד את המורכבות. המערכת שתוכננה היא מערכת לטאבלט.

המנחה: ד"ר רונית שמלו, הסטודנטים: מור בן אור ואיתי שרעבי