ייעול תקשורת בין חברת עורכי הדין ללקוחותיה

לעו"ד גיא אופיר ניסיון של שנים רבות בתחומי המשפט הטכנולוגיים, כבעלים של משרד המתמחה בדיני קניין רוחני וזכויות יוצרים וכן דיני לשון הרע והוצאות דיבה במדיה הכתובה והדיגיטלית. הוא היה מעוניין בשיפור התקשורת בין המשרד ללקוחותיו. המערכת שעוצבה לסמארטפון מאפשרת ללקוח לקבל את כל המידע שהוא זקוק לו כולל הסברים מפורטים, ציוני דרך חשובים בניהול התיק, וכו'. כך, כל לקוח מעורב יותר בתיק שלו, יודע מה עליו לעשות ומבין גם במה שנעשה בצד המשרד. הדבר מקטין אי ודאות בצד הלקוח ומגדיל הבנה של הלקוח בתהליכים מורכבים מתמשכים. בעקבות כך, לעו"ד המטפל בלקוח מתפנה זמן רב לדברים חשובים כמו סגירת התיקים בהצלחה.

המנחה: ד"ר עדי כץ, הסטודנטים: אמיליה כצנלסון ושירן מכלוף