תודעה של איכות ומצוינות בארגון
מציגה: גב' רותי הוברמן
ארגון: הוברמן ר.נ יעוץ ופיתוח בע"מ
מנהלי האיכות ונאמני האיכות, לרוב עם קבלת התפקיד, באופן טבעי, מקבלים גם תודעה של איכות ומצוינות. תודעה זו כוללת (בין השאר) צורת חשיבה ותפיסת עולם, המאפשרות לעשות את הקשר - בין המטרה – שכוללת את קידום האיכות והמצוינות של הארגון- ובין הפעולות הפרקטיות, שנדרשות לביצוע, על מנת להשיג מטרה זו.
בניגוד למנהלי האיכות ונאמני האיכות, לא כל מנהלי הארגונים, מנהלי הביניים והעובדים בארגון, מתברכים בתודעת איכות ומצוינות מובנית. במקרים אלה, לרוב, בארגון קיימת "סקלה" רציפה, שבה תודעת איכות ומצוינות משתנה מאדם לאדם. תודעה זו – מאפשרת לייצר את המוטיבציה לעשיית מגוון פעולות המייצרות פאזל, אשר כל חלקיו יחד, מאפשרים את יישום המטרות שהארגון מציב לעצמו.
במפגש, נעסוק במהות תודעה של איכות ומצוינות, חשיבותה להצלחת הארגון, ובשאלות האם ניתן להנחיל ולהרחיב תודעת איכות ומצוינות לכלל העובדים בארגון, ואם כן – כיצד?