שינוי וניהול איכות בארגון גלובלי: הסיפור של חברת ADAMA

מציגה: גב' איילה קוסט
ארגון: אדמה

ניהול איכות בארגון גלובלי, שכולל אתרי ייצור במקומות שונים על הגלובוס, כאשר יש אתרים שמבוססים על טכנולוגיה ידנית ואחרים מופעלים באופן אוטומטי וממוחשבים לחלוטין, הוא אתגר גדול. האתגר הופך למורכב יותר, בין היתר, בגלל הצורך להגדיר KPI מובילים ברמה הגלובלית, איסוף וניתוח נתונים רב שכבתיים תוך הבטחת שלמותם ואיכותם, ויכולת לאחזר נתונים ממערכות שונות ולשלבם עם מידע ידני.

חברת ADAMA נמצאת כעת בתהליך של מעבר ממערכות בקרה שונות ומבוזרות, למערכת ניהול איכות כוללת אחת, QMS, שתתמוך בניהול האיכות בכל האתרים, ידניים וממוחשבים, ותאפשר שקיפות מלאה ויכולת לזהות נקודות לשיפור בכל האתרים.

במקביל, אנו מעריכים ומשנים את ה-KPI הגלובליים של החברה. התהליך כולל מעבר מאינדיקטורים שמזהים מגמות רק לאחר שהתופעות התרחשו, לאינדיקטורים מובילים. למעבר מגילוי ותיקון ליקויים, למניעה. למעבר מטיפול בבעיות לשיפור בר קיימא.

בהרצאה נציג את המסע של ADAMA בשבילי האיכות ואת השינויים שהתרחשו. אנו נשתף את סיפורי ההצלחה, אבל גם את האתגרים.