מטרות הקורס
הקורס מספק היכרות מעמיקה עם הכלים והטכניקות הנחוצים בעולם השיווק של ימינו. השיווק הדיגיטלי הולך ותופס תאוצה בכל תחומי התעסוקה. כל עסק, מקטן עד גדול, זקוק לבולטות ברשת. מגוון הכלים שהרשת מספקת הוא עצום, ורק הולך וגדל. כולנו אמנם משתמשים בגוגל, יוטיוב ופייסבוק, בתור גולשים, אך אין זה אומר שאנחנו יודעים כיצד לנצל את הפלטפורמות הללו (ועוד הרבה אחרות) לטובתנו העסקית. בתכנית הלימודים נתמקד ביישום בפועל של הכלים והטכניקות לשיווק דיגטלי - מקבלת החלטות נכונות לניהול ספקי משנה בתחום השיווק הדיגיטלי, בניית אסטרטגיה שיווקית ועד שימוש שיווקי במנועי חיפוש ורשתות חברתיות. 

למי מתאימה תכנית הלימודים? 

  • אנשים המעוניינים לרכוש מקצוע מבוקש בשוק התעסוקה.
  • בעלי עסקים בהווה ובעתיד, המעוניינים לרכוש לעצמם ארגז כלים מסיבי שישמש אותם בדרכם העסקית.
  • מהנדסים המעוניינים לרכוש כלים פרקטיים הנחוצים למהנדס בשנות האלפיים.

תכנית הלימודים

  • התכנית המלאה בנויה מ-19 מפגשים בני 5 שעות אקדמיות כל אחד.
  • היקף הלימודים המלא: 95 שעות.

נושאים נבחרים

  • מודלים בסיסיים בשיווק קלאסי ודיגיטלי.
  • איך משיגים חשיפה בחינם לעסק ומפחיתים בעלויות השיווק.
  • בניית אסטרטגיה שיווקית - הגדרת מטרות ויעדים, תקציב ובחירה באפיקי פעולה נכונים.
  • כתיבת תוכן שיווקי - copywriting.
  • רשתות חברתיות – Twiter ,Instagram ,Snapchat ,Tumbler ,Pinterest.
  • כלים לשיווק דיגיטלי: בניית אתר אינטרנט ככלי שיווקי, שיווק אורגני וממומן בפייסבוק, יסודות ומפגש מעשי.
  • יצירת תוצרי שיווק ממותגים: סדנה בסיסית ליצירת פוסטים ממותגים, פוסטרים, פלאיירים ועוד.
  • קידום אתרים אורגני בגוגל – SEO; פרסום ממומן בגוגל Adwords מחקר – מילות מפתח; יצירת קמפיינים בגוגל Adwords וב-Facebook Ads Manager.
  • רשתות סרטונים – Youtube ,Vimeo ,Flickr; סדנת יצירת סרטונים בסמארטפון.
  • שיווק נכון באמצעות מסרונים ב-WhatsApp.
  • עבודה עם ניוזלטרים ורשימות תפוצה.
  • שימור לקוחות בעידן דיגיטלי.
  • הרצאת אורח שיווק נכון ב-LinkedIn.

לפרטים נוספים ולהרשמה
ערן קרעי | נייד 054-7787936 | משרד: 08-6475018 | eranka@sce.ac.il