יום ג׳
09.06.2026

חשיפה לתואר שני בהנדסת בניין

המחלקה להנדסת בניין מזמינה אתכם לערב חשיפה חגיגי לתואר שני בהנדסת בניין (.M.Sc) - עם וללא תזה*. המפגש המקוון בזום יתקיים ביום שלישי, 9.6.26, בשעה 20:00.

זו ההזדמנות להכיר מקרוב תוכנית חדשנית ומתקדמת המשלבת מחקר, חדשנות והשפעה, ומיועדת למהנדסים השואפים להוביל את עתיד התחום.

במהלך הערב יוצגו מסלולי הלימוד, תחומי המחקר והאפשרויות האקדמיות בתוכנית, לצד פאנל מנחים לייעוץ והכוונה למחקר וזמן לשאלות ותשובות.

בונים את דור החוקרים והמהנדסים הבא של ישראל.

להרשמה מראש יש למלא פרטים בתחתית דף זה.  קישור לזום יישלח לנרשמים.


*הענקת התואר מותנית באישור המל"ג (כמקובל בתכניות חדשות בהליך הסמכה).