מרצה: ילנה וילנצ'יק
ארגון: אפקטיבנס ייעוץ והדרכה

המציאות המשתנה מכתיבה את כללי העבודה השונים כמעט בכל תחום העשייה. נושא האיכות אינו יוצא דופן והכניסה למהפכה התעשייתית הרביעית משנה גם את ההיבטים הקשורים לאיכות במספר רבדים כגון: הטכנולוגיה שבשימוש מנהלי ומנהלות האיכות, שיטות העבודה המתקדמות, אנליטיקה ויישם גישה פרואקטיבית לניתוח נתונים, מדדים חדשים ותרבות ארגונית משתנה.

השינויים מביאים איתם אתגרים רבים איתם מתמודד מנהל האיכות כגון: קצב השיניים, רגולציה שלא תמיד מספיקה אחרי השינויים ותלות של מנהל האיכות ביחידות שונות בארגון כולל מדדים של היחידות האחרות.

מנהלי האיכות מבינים כיום שהם הופכים להיות אנשי מפתח בארגון להובלת שינויים מהותיים, שכן האיכות הינה אחת הדרכים החשובות להשגת יתרון תחרותי. על כן, מקבלי החלטות ביחד עם מנהל האיכות מחליטים החלטות אסטרטגיות וטקטיות. החלטות אלה משפיעות על עתיד האיכות ועל הדרך שבה תהליכי האיכות ישתנו במהלך השנים הבאות.

בהרצאה נעסוק בשאלה של כיצד מנהל האיכות יוביל שינויים אלה בארגון. הרצאה תהיה מלווה בדוגמאות מהארץ ומהעולם לפתרונות מתקדמים שמפתחות גם חברות ותיקות וגם חברות הזנק. כמו כן, ההרצאה תספק זווית ראיית מרתקת על העולם של פתרונות מתקדמים שישפיעו גם על אולם האיכות כמו רובוטים, קובוטים (רובוטים שיתופיים), רכבים ניידים ועוד. נבחן כיצד רחפנים יכולים לסייע בבקרת איכות, כיצד מערכות מידע מתקדמות יכולות לנטר נתונים שיכולים לסייע לשיפור מתמיד ונחפש לדוגמאות שיתנו השראה למנהל האיכות לשפע של פתרונות והזדמנויות שטמונות בתקופה מרתקת של שינוים מהירים.