תחומי האחריות של המחלקה ליח"צ ותקשורת שיווקית:

  • תקשורת שיווקית משולבת (יח"צ, קד"מ, פרסום ושיווק).
  • אסטרטגיה תקשורתית, יחסי ציבור ודוברות.
  • הבנת ערכי המותג ומיצובו, תוך יישומו כמוביל ומתמחה בתחומו.
  • אתר המכללה בעברית, אנגלית, צרפתית וערבית יחד עם רשתות חברתיות.
  • הובלת כנסים, אירועים, תערוכות, ביקורים ועוד, וניהול לוח אירועים של המכללה.
  • הפקת חומרי פרסום וחומרים תדמיתיים, סרטונים, קד"מים ועוד, במגוון שפות.
  • ניהול ותכנון תקציבי הפרסום והשיווק השונים בהתאם ליעדי המכללה.
  • הקמת ארגון הבוגרים והבוגרות לחיזוק גאוות היחידה, הידוק הקשר עם הבוגרים ויצירת מוניטין.