תחומי אחריות
תחומי האחריות של המחלקה ליח"צ ותקשורת שיווקית:
- תקשורת שיווקית משולבת (יח"צ, קד"מ, פרסום ושיווק).
- אסטרטגיה תקשורתית, יחסי ציבור ודוברות.
- הבנת ערכי המותג ומיצובו, תוך יישומו כמוביל ומתמחה בתחומו.
- אתר המכללה בעברית, אנגלית, צרפתית וערבית יחד עם רשתות חברתיות.
- הובלת כנסים, אירועים, תערוכות, ביקורים ועוד, וניהול לוח אירועים של המכללה.
- הפקת חומרי פרסום וחומרים תדמיתיים, סרטונים, קד"מים ועוד, במגוון שפות.
- ניהול ותכנון תקציבי הפרסום והשיווק השונים בהתאם ליעדי המכללה.
- הקמת ארגון הבוגרים והבוגרות לחיזוק גאוות היחידה, הידוק הקשר עם הבוגרים ויצירת מוניטין.
- SEO - קידום אתר המכללה במנועי החיפוש במטרה לשפר מיקום בתוצאות החיפוש האורגני.
- נגישות - התאמות נגישות באתר המכללה ובכנסים ואירועים שונים לאנשים עם מוגבלות, תוך עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.