שאלות נפוצות - כללי

מרכז התמיכה שלנו מספק מענה ועזרה ראשונית במגוון נושאי מחשוב לכלל משתמשי המכללה. יחד עם זאת, במידת הצורך המרכז ינתב את הפניות לגורמים מקצועיים ורלוונטיים אחרים באגף מערכות המידע.

ניתן ליצור קשר עם מרכז התמיכה בדרכים הבאות:

טלפון: 08-6475680

דואר אלקטרוני: support@sce.ac.il

שעות הפעילות: ימים א'-ה' בין השעות 08:00–16:00

יש להיכנס לקישור כאן ולעקוב אחר ההוראות

ברחבי המכללה מותקנת רשת אלחוטית wi-fi לרווחת הסטודנטים, חברי הסגל ואחרים. בכדי להתחבר לרשת האלחוטית יש לאתר את הרשת SCE ולהזין את הסיסמה !?samishamoon

אם ניסיתם להתחבר לפורטל 3 פעמים דרך המחשב ללא הצלחה, החשבון יינעל לרבע שעה. לאחר רבע שעה יש לאפס את הסיסמה.

איפוס סיסמה ניתן לבצע דרך הקישור כאן.

אם עדיין לא ניתן להיכנס לפורטל, יש ליצור קשר בהקדם עם מרכז התמיכה בדואר אלקטרוני support@sce.ac.il

אם ניסיתם להתחבר לפורטל דרך האפליקציה פעמיים ללא כל הצלחה, החשבון יינעל למשך שעה. לאחר שעה יש לנסות לבצע חיבור מחדש או לאפס את הסיסמה.

איפוס סיסמה ניתן לבצע  דרך הקישור כאן

אם עדיין לא ניתן להיכנס לפורטל, יש ליצור קשר בהקדם עם מרכז התמיכה בדואר אלקטרוני support@sce.ac.il

קמפוס באר שבע:
ספרייה: בניין שמעון (20), קומה שלישית
בנין לגסי הריטג': קומה שניה במעבר

קמפוס אשדוד:
ז'בוטינסקי:
חדר 150 קומת קרקע
מרכז למידה: בניין K קומת מרתף
מדפסת, מול כיתה 125
בני ברית:
ספרייה: קומת קרקע
מדפסת, מול כיתה 205