חשב/ת שכר במדור שכר

דרוש/ה חשב/ת שכר במדור שכר
קורות חיים יש לשלוח לדוא"ל [email protected]


תיאור התפקיד:

  • סיוע בביצוע כל תהליכי הכנת השכר של כלל עובדי המכללה והפקת תלושי השכר
  • טיפול בהיבטי השכר החל מקליטת עובד ועד ביצוע תהליכי סיום עבודה (תחשיבי פיצויים, גמר חשבון, הכנת טופס 161)
  • אחריות על ניהולה השוטף של תוכנת הנוכחות, כולל הזנת נתונים ובקרה על אסמכתאות
  • אחריות על תשלומי פרט וכלל – כגון החזר רישוי וביטוח, החזר שכ"ל, תגמולי מילואים, ימי מחלה, הבראה, טיפול בהלוואות, מקדמות וכד'
  • סיוע במעקב וביקורת קיום דיני עבודה רלוונטיים, הנחיות ות"ת ומשרדי ממשלה
  • הפקת דוחות שכר, דוחות תפעוליים, דוחות בקרה, תחשיבים ודוחות שנתיים
  • אחריות על תפעול ובקרה של ממשקי מערכת השכר עם מערכת נוכחות, מערכת מש"א ומערכת ניהול חשבונות
  • עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת לרבות הזנת נתונים, מילוי טפסים, טיפול בדואר, תיוק וכו'
  • תמיכה בפעילות השוטפת של מדור שכר
  • קבלת קהל ומתן מענה שוטף לפניות העובדים בענייני השכר
  • עבודה שוטפת מול גורמים רלוונטיים במכללה ומחוץ למכללה (ביטוח לאומי, מס הכנסה וכו')
  • ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונה
  • כפיפות - ראש מדור שכר
  • היקף - 100% משרה
  • איוש המשרה - מיידי
  • איוש התפקיד בקמפוס באר שבע
     

דרישות התפקיד:

  • תואר אקדמי ראשון -  חובה
  • תעודת חשב/ת שכר - חובה
  • נסיון מעשי מוכח מינימלי של 3 שנים כחשב/ת שכר בארגון גדול - חובה
  • שליטה במערכת "הר-גל" - יתרון משמעותי
  • הכרות עם כללי קרנות פנסיה, קופות גמל, חוקי מס הכנסה וביטוח לאומי - חובה
  • הכרת דיני העבודה הרלוונטיים (חוק חופשה, שעות עבודה ומנוחה, הבראה, מחלה, הגנת שכר וכד') - חובה
  • "ראש גדול", יכולת עבודה עצמאית ובסביבה מרובת משימות
  • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית
  • שליטה מלאה ביישומי  Office (לרבות אקסל), אינטרנט  וסביבה ממוחשבת
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
  • יכולת עמידה בתנאי לחץ
  • כושר ארגון, יוזמה, יסודיות ואחריות
  • נכונות לעבודה בשעות נוספות - עפ"י הצורך


קורות חיים יש לשלוח לדוא"ל [email protected]