אודות המחלקה
בזב עכ כעככמחלקה ליחסי ציבור ותקשורת שיווקי אמונה על הפעלת מערך יחסי הציבור, השיווק והפרסום של המכללה בכל אמצעי התקשורת והניו-מדיה, ליצירת תדמית בהתאמה לאסטרטגיית המותג. המחלקה מתנהלת בהתאם ליעדים ולחזון המכללה ומתחייבת למתן שירותים ותמיכה מקצועית ואיכותית, תוך שמירה על האינטרסים של המכללה המושתתים על: אמינות, יושרה, הגינות, מצוינות, שיתוף פעולה, זמינות, חדשנות, יעילות ועוד.
המחלקה ליחסי ציבור ותקשורת שיווקית אמונה על הפעלת מערך יחסי הציבור, השיווק והפרסום של המכללה בכל אמצעי התקשורת והניו-מדיה, ליצירת תדמית בהתאמה לאסטרטגיית המותג. המחלקה מתנהלת בהתאם ליעדים ולחזון המכללה ומתחייבת למתן שירותים ותמיכה מקצועית ואיכותית, תוך שמירה על האינטרסים של המכללה המושתתים על: אמינות, יושרה, הגינות, מצוינות, שיתוף פעולה, זמינות, חדשנות, יעילות ועוד.
המחלקה ליחסי ציבור ותקשורת שיווקית אמונה על הפעלת מערך יחסי הציבור, השיווק והפרסום של המכללה בכל אמצעי התקשורת והניו-מדיה, ליצירת תדמית בהתאמה לאסטרטגיית המותג. המחלקה מתנהלת בהתאם ליעדים ולחזון המכללה ומתחייבת למתן שירותים ותמיכה מקצועית ואיכותית, תוך שמירה על האינטרסים של המכללה המושתתים על: אמינות, יושרה, הגינות, מצוינות, שיתוף פעולה, זמינות, חדשנות, יעילות ועוד.
המחלקה ליחסי ציבור ותקשורת שיווקית אמונה על הפעלת מערך יחסי הציבור, השיווק והפרסום של המכללה בכל אמצעי התקשורת והניו-מדיה, ליצירת תדמית בהתאמה לאסטרטגיית המותג. המחלקה מתנהלת בהתאם ליעדים ולחזון המכללה ומתחייבת למתן שירותים ותמיכה מקצועית ואיכותית, תוך שמירה על האינטרסים של המכללה המושתתים על: אמינות, יושרה, הגינות, מצוינות, שיתוף פעולה, זמינות, חדשנות, יעילות ועוד.
המחלקה ליחסי ציבור ותקשורת שיווקית אמונה על הפעלת מערך יחסי הציבור, השיווק והפרסום של המכללה בכל אמצעי התקשורת והניו-מדיה, ליצירת תדמית בהתאמה לאסטרטגיית המותג. המחלקה מתנהלת בהתאם ליעדים ולחזון המכללה ומתחייבת למתן שירותים ותמיכה מקצועית ואיכותית, תוך שמירה על האינטרסים של המכללה המושתתים על: אמינות, יושרה, הגינות, מצוינות, שיתוף פעולה, זמינות, חדשנות, יעילות ועוד.
המחלקה ליחסי ציבור ותקשורת שיווקית אמונה על הפעלת מערך יחסי הציבור, השיווק והפרסום של המכללה בכל אמצעי התקשורת והניו-מדיה, ליצירת תדמית בהתאמה לאסטרטגיית המותג. המחלקה מתנהלת בהתאם ליעדים ולחזון המכללה ומתחייבת למתן שירותים ותמיכה מקצועית ואיכותית, תוך שמירה על האינטרסים של המכללה המושתתים על: אמינות, יושרה, הגינות, מצוינות, שיתוף פעולה, זמינות, חדשנות, יעילות ועוד.
המחלקה שותפה לגיבוש תכנית אסטרטגית שיווקית משולבת עם הנהלת המכללה, ומיישמת אסטרטגיית המותג לחזון וליעדי המכללה הלכה למעשה.
תחומי האחריות של המחלקה:
תקשורת שיווקית משולבת (יח"צ, קד"מ, פרסום ושיווק).
אסטרטגיה תקשורתית, יחסי ציבור ודוברות.
הבנת ערכי המותג ומיצובו, תוך יישומו כמוביל ומתמחה בתחומו.
אתר המכללה בעברית, אנגלית, צרפתית וערבית יחד עם רשתות חברתיות.
הובלת כנסים, אירועים, תערוכות, ביקורים ועוד, וניהול לוח אירועים של המכללה.
הפקת חומרי פרסום וחומרים תדמיתיים, סרטונים, קד"מים ועוד.
ניהול ותכנון תקציבי הפרסום והשיווק השונים בהתאם ליעדי המכללה.