אודות המחלקה
אודות
המחלקה ליחסי ציבור ותקשורת שיווקית אמונה על הפעלת מערך יחסי הציבור, השיווק והפרסום של המכללה בכל אמצעי התקשורת והניו-מדיה, ליצירת תדמית בהתאמה לאסטרטגיית המותג. המחלקה מתנהלת בהתאם ליעדים ולחזון המכללה ומתחייבת למתן שירותים ותמיכה מקצועית ואיכותית, תוך שמירה על האינטרסים של המכללה המושתתים על: אמינות, יושרה, הגינות, מצוינות, שיתוף פעולה, זמינות, חדשנות, יעילות ועוד.
המחלקה שותפה לגיבוש תכנית אסטרטגית שיווקית משולבת עם הנהלת המכללה, ומיישמת אסטרטגיית המותג לחזון וליעדי המכללה הלכה למעשה.
תחומי האחריות של המחלקה:
- תקשורת שיווקית משולבת (יח"צ, קד"מ, פרסום ושיווק).
- אסטרטגיה תקשורתית, יחסי ציבור ודוברות.
- הבנת ערכי המותג ומיצובו, תוך יישומו כמוביל ומתמחה בתחומו.
- אתר המכללה בעברית, אנגלית, צרפתית וערבית יחד עם רשתות חברתיות.
- הובלת כנסים, אירועים, תערוכות, ביקורים ועוד, וניהול לוח אירועים של המכללה.
- הפקת חומרי פרסום וחומרים תדמיתיים, סרטונים, קד"מים ועוד.
- ניהול ותכנון תקציבי הפרסום והשיווק השונים בהתאם ליעדי המכללה.