פתחפתח
לקבלת מידע נוסף
*יש להזין שדות חובה
x סגור

בזב עכ כעככמחלקה ליחסי ציבור ותקשורת שיווקי אמונה על הפעלת מערך יחסי הציבור, השיווק והפרסום של המכללה בכל אמצעי התקשורת והניו-מדיה, ליצירת תדמית בהתאמה לאסטרטגיית המותג. המחלקה מתנהלת בהתאם ליעדים ולחזון המכללה ומתחייבת למתן שירותים ותמיכה מקצועית ואיכותית, תוך שמירה על האינטרסים של המכללה המושתתים על: אמינות, יושרה, הגינות, מצוינות, שיתוף פעולה, זמינות, חדשנות, יעילות ועוד.

המחלקה ליחסי ציבור ותקשורת שיווקית אמונה על הפעלת מערך יחסי הציבור, השיווק והפרסום של המכללה בכל אמצעי התקשורת והניו-מדיה, ליצירת תדמית בהתאמה לאסטרטגיית המותג. המחלקה מתנהלת בהתאם ליעדים ולחזון המכללה ומתחייבת למתן שירותים ותמיכה מקצועית ואיכותית, תוך שמירה על האינטרסים של המכללה המושתתים על: אמינות, יושרה, הגינות, מצוינות, שיתוף פעולה, זמינות, חדשנות, יעילות ועוד.

המחלקה ליחסי ציבור ותקשורת שיווקית אמונה על הפעלת מערך יחסי הציבור, השיווק והפרסום של המכללה בכל אמצעי התקשורת והניו-מדיה, ליצירת תדמית בהתאמה לאסטרטגיית המותג. המחלקה מתנהלת בהתאם ליעדים ולחזון המכללה ומתחייבת למתן שירותים ותמיכה מקצועית ואיכותית, תוך שמירה על האינטרסים של המכללה המושתתים על: אמינות, יושרה, הגינות, מצוינות, שיתוף פעולה, זמינות, חדשנות, יעילות ועוד.

המחלקה ליחסי ציבור ותקשורת שיווקית אמונה על הפעלת מערך יחסי הציבור, השיווק והפרסום של המכללה בכל אמצעי התקשורת והניו-מדיה, ליצירת תדמית בהתאמה לאסטרטגיית המותג. המחלקה מתנהלת בהתאם ליעדים ולחזון המכללה ומתחייבת למתן שירותים ותמיכה מקצועית ואיכותית, תוך שמירה על האינטרסים של המכללה המושתתים על: אמינות, יושרה, הגינות, מצוינות, שיתוף פעולה, זמינות, חדשנות, יעילות ועוד.

המחלקה ליחסי ציבור ותקשורת שיווקית אמונה על הפעלת מערך יחסי הציבור, השיווק והפרסום של המכללה בכל אמצעי התקשורת והניו-מדיה, ליצירת תדמית בהתאמה לאסטרטגיית המותג. המחלקה מתנהלת בהתאם ליעדים ולחזון המכללה ומתחייבת למתן שירותים ותמיכה מקצועית ואיכותית, תוך שמירה על האינטרסים של המכללה המושתתים על: אמינות, יושרה, הגינות, מצוינות, שיתוף פעולה, זמינות, חדשנות, יעילות ועוד.

המחלקה ליחסי ציבור ותקשורת שיווקית אמונה על הפעלת מערך יחסי הציבור, השיווק והפרסום של המכללה בכל אמצעי התקשורת והניו-מדיה, ליצירת תדמית בהתאמה לאסטרטגיית המותג. המחלקה מתנהלת בהתאם ליעדים ולחזון המכללה ומתחייבת למתן שירותים ותמיכה מקצועית ואיכותית, תוך שמירה על האינטרסים של המכללה המושתתים על: אמינות, יושרה, הגינות, מצוינות, שיתוף פעולה, זמינות, חדשנות, יעילות ועוד.

 

המחלקה שותפה לגיבוש תכנית אסטרטגית שיווקית משולבת עם הנהלת המכללה, ומיישמת אסטרטגיית המותג לחזון וליעדי המכללה הלכה למעשה.

תחומי האחריות של המחלקה:

  • תקשורת שיווקית משולבת (יח"צ, קד"מ, פרסום ושיווק).

  • אסטרטגיה תקשורתית, יחסי ציבור ודוברות.

  • הבנת ערכי המותג ומיצובו, תוך יישומו כמוביל ומתמחה בתחומו.

  • אתר המכללה בעברית, אנגלית, צרפתית וערבית יחד עם רשתות חברתיות.

  • הובלת כנסים, אירועים, תערוכות, ביקורים ועוד, וניהול לוח אירועים של המכללה.

  • הפקת חומרי פרסום וחומרים תדמיתיים, סרטונים, קד"מים ועוד.

  • ניהול ותכנון תקציבי הפרסום והשיווק השונים בהתאם ליעדי המכללה.